VAN HAPPEN CONTAINERS - SAMEN DUURZAAM ONDERNEMEN

Van Happen Containers is sinds jaar en dag betrokken als sponsor van VV Nijnsel en heeft sinds 2023 het hoofdsponsorschap op zich genomen van deze mooie voetbalclub.

De “Van Happen groene” containers kent iedereen wel, zeker in de omgeving van Nijnsel. Samen duurzaam ondernemen behoeft wat uitleg.

Van Happen Containers zet zich dagelijks in om grondstoffen uit afvalstoffen te winnen en daarmee te voorkomen dat ze verloren gaan. In een circulaire economie staat behoud van grondstoffen en waarde voorop. Deze missie is al jaren geleden ingezet en het bedrijf blijft hierin innoveren en investeren.

Samen heeft ook betrekking op het samen doen: Van Happen Containers heeft de vrachtwagens en containers om de afvalstoffen te verzamelen, de sorteerinstallaties om ze te scheiden en het netwerk om van die grondstoffen weer nieuwe producten te maken. Onze klanten helpen mee om de afvalstoffen aan de bron te scheiden, waardoor ze nog beter recyclebaar zijn. Dat circulaire doen we echt samen. Als je dan nog nadenkt over de impact van de bedrijfsactiviteiten op de omgeving, dan doe je dat maatschappelijk verantwoord.

Als hoofdsponsor zien wij een duidelijke overeenkomst met deze vereniging, die een maatschappelijke rol speelt in het dorp en de omgeving, waar de leden en vrijwilligers hecht samenspelen en zo samen meer bewerkstelligen. Wij vinden het dan ook aansluiten op onze MVO-ambities en steunen VV Nijnsel dan ook vanaf hun 75-jarig bestaan.

Wij zullen elkaar vaak treffen, langs het veld als supporter en sponsor. Daarnaast blijft u ons tegenkomen als betrouwbare leverancier van allerlei soorten containers en secundaire  grondstoffen. Het is dus de moeite waard om uw afvalstoffen aan te bieden bij de hoofdsponsor.

IMG_8800.JPGIMG_8797.JPG