Vier je voetbalverleden bij Voetbal Vereniging Nijnsel

30 april 2024 9:30

René Klomp en Johan van der Pas

Ben jij een trots (voormalig) lid van Voetbal Vereniging Nijnsel? Herinner jij je nog die gedenkwaardige momenten op het veld? De spanning van de wedstrijden, de triomfen en de banden gesmeed binnen én buiten de lijnen? Dan is dit jouw uitnodiging om terug te keren naar waar het allemaal begon.

Op vrijdagavond 5 juli 2024, ter ere van het 75-jarig bestaan, nodigt de club alle leden en oud-leden vanaf 18 jaar uit om deel te nemen aan een onvergetelijke reünie in de geliefde kantine. Van legendarische verhalen tot het herleven van oude vriendschappen, belooft deze avond een eerbetoon te zijn aan het gezamenlijk verleden en de gedeelde passie voor het spel.

Om ervoor te zorgen dat ze jou en je voormalige teamgenoten kunnen verwelkomen, vraagt de organisatie vriendelijk om jouw komst aan te melden via [email protected]. Maar waarom zou je stoppen bij alleen jouw eigen vriendenkring? Deel deze uitnodiging met jouw voormalige teamgenoten en zelfs met diegenen die destijds langs de zijlijn stonden te juichen. “Laten we samen streven naar een zo groot mogelijke opkomst en een avond vol nostalgische hoogtepunten”, roept de club op.

De toegang is helemaal gratis! Dompel jezelf onder in een zee van herinneringen terwijl je door talloze foto's bladert die het rijke voetbalverleden van VV Nijnsel vastleggen. En dat is nog niet alles - ze hebben nog veel meer in petto voor deze speciale avond! Verdere details over het programma worden binnenkort bekendgemaakt, dus houd je ogen open voor updates.

Markeer vrijdagavond 5 juli 2024 in je agenda, geef je naam en geboortedatum door via [email protected] en laat het iedereen weten!